kelebek_etkisi35 Bişey söyleyin nolur 😔 dün geceden beri karnım çok ağrıyo göbeğim de de var ağrı , oralarıma ağrı girdikçe belime de sancı giriyo çok halsizim 11 haftalık hamileyim Noldu bi an da bilmiyorum dün hiç bişeyim yoktu
Dijle kelebek_etkisi35 cnm korkma allahım izniyle dua et rabbime bendede wardi su anda cok sukur 14 hftlk olduk o normal
kelebek_etkisi35 Dijle göbeğim düşmüş acıdan kıvranıom sabahtan beri geçmiyo ağrısı hastaneye de gidemiyorum 😢
kelebek_etkisi35 Dijle imkanım yok 😢 yalnızım kimsem yok 2 buçuk yaşında oğlum var ben gidince o napcak koyacak kimsem yok Oraya gelse ilgilenemm
kelebek_etkisi35 guzel kimsem yok canım benim kimsem 😢 yemin ediyorum bak inan diye Kimseyi tanımıyorum kime ne diye bırakacam bu bi de ona takılır kafam kimseye güvenemem