2 haftadır betanın düzensiz artmasıyla bugün dış gebelik dedi doktorum perşembe kontrole çağırdı ilaç verip 1 gün yatıracakmış. Nasıl bir süreç hiç bilmiyorum çok korkuyorum. Aşılamayla zar zor hamile kalmıştım şimdide tüpüme zarar verirse diye düşünmeden edemiyorum. Dış gebelik geçirenler nasıl bir süreç bekliyor beni 😥