ZehraBasak bende bir kaç gün sonra 21 haftalık olacagım . Asırı heyecanlıyım . Sezeryan dogum olacagım için yolun yarısını geçeli 1-2 hafta olmus olabilir . Kesin olan birsey varki o da zaman asla geçmiyor. Alacagım spesifik ürünleri belirledim ve indirimlerini kovalıyorum . Oldukça alıyorum . Beşiğini ve otomatik sallanan salıncagını aldım. Birkaç parça giyisi. Hemen alıp bitirmek istemiyorum . Sosyal aktivite oluyor Zamanın geçmesine yardım ediyor 😄 . 21 ocakta da detaylımız var heyecanla bekliyoruz yeniden görüş gününü 🥰😄