Zeynocel Tomokay Görüntüleme Merkezinde yaptırmıştım Doktor Ertan Okay Beydi çok memnun kaldım 500 TL ücreti vardı Kesinlikle o paraya o guleryuzlu doktor bir daha olsa bir daha aynı doktora yaptırırım.🤗💁🏻♀️ Herşeyi detaylı bir şekilde anlattı esimle bana. Çok iyi doktordu çok ilgilendi aralıksız 45 dakika sürdü 🤗