HAYIRLI geceler arkadaşlar düşük yapınca Hamile kalmak zor mu kürtaj olmadım kendi düştü 5 haftalık tı korunmuyorum şuan da 1 hafta kanamam oldu bitti ocak başında kanama bitti 10 gün oldu tekrar bebek istiyoruz ne zaman yumurtlama olur yada Hamile kalsam ne zaman belli olur böyle olup Hamile oldugu uzu kaç haftalık olunca ögrendiniz ne biliyim anlatın bişeyler yalnız olmadığımı bari biliyim moral olsun