Merhaba cnm benimde 4 kez kimyasal gebeliğin oldu baya tedavi gördüm doktorum kanda pıhtılaşma testi falan istemedi neden olduğunu sorduğumda genetiktir ailede varmı falan dedi bı test verdi yaptırdım o değilmiş sonra başka bir doktora başladım öncelik olarak testlerime bakıldı sonra genetik testi ve kanda pihti varmi diye test istedi Şişli’de yaptırdık ve kanda pıhtılaşma olduğu çıktı bı ay olmadi ikinci seferde çok şükür oldu öğrenince hemen iğneye basladik suan 8 haftaligix çok şükür bence yaptirmalisin