Arkadaşlar bacılar ben 24haftalik hamileyim bir kızım olacak ve hareketlerini 2haftadir falan tam anlamıyla hissediyordum ama iki gündür doğru düzgün oynamiyo çok nadir arada burdayım gibisinden bı pıt okadar normalmidir acaba diğer iki oglanlarda gayet fırtına gibiydiler ama bu iki gündür duzgun oynamiyo sizce normal mi nasıl olmalı ki?