yessobo Çok teşekkür ederim cevabınız için 😊 Bugün İpek hocaya gittim muayene için ama söylenilenler doğru gerçekten soğuk bir doktor ilgisiz değildi ama çok yoğundu sormak istediğim bir çok şeyi soramadım önümüzdeki hafta için Aytaç hocaya randevu aldım. Duygu hocanın iki hastası ile konuştum genel olarak herkes memnun ama yoğun olması düşündürdü beni.Sizleri de bilgilendirmek istedim.Umarim kendimiz için en iyi olanı seçebiliriz