Aslihan16 Arkadaşlar iyi akşamlar 32+4 haftalık hamileyim bir haftadır aşırı terliyorum banyo yapıyorum aynı şekil su içindeyim yine böyle olan var mı?
Helly_3212 Aslihan16 ya bende aynı 32+4 üm . Bana da ateş basıyor sanki menapoza girdim. Terliyorum. İşin en kötü yanı benim terim hayatta kokmazdı. Ama hormondan mı bilmiyorum artık ter kokuyorum. Dediğin gibi sık sık duş alıyorum. Normal gibi duruyor 🤦🏽♀️
Elifyali Aslihan16 agirlastikca e kilo da aldik ondan galiba… Beni bazn gunduz de oturrken ates basiyo… Sıcaklıyo insan… Az kaldi allahin izni ile sabredelim… Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin cümlemize 🙏
Eylul2107 Aslihan16 bizde ayni haftada sayiliriz bu kis gunu ince battaniyeyler yatiyorum mayis aylarinda bile tir tir titreyen ben, sanirim demir ilaclari yapiyor
Aslihan16 Helly_3212 aynen bende öyle vallahi koku yok ama su gibi ter döküyorum oğlumda lohusayken yaşamıştım doğurduktan 1 ay sonra geçiyor 🙄😖😒
ikibebekannesi Aslihan16 ben de aynıyım valla bir de iki yaşında oğlum var onunla oynarken ter içinde kalıyorum 😂
Aslihan16 ikibebekannesi bnmde 4 yaşında oğlum var 😍 üşütmemeye çalışalım bare ben resmen mücadele ediyorum 🤷🏼♀️