mervetanhan Merhaba kızlar duyduguma göre yeni doğan bebege karınca yumurtası yagını sürersek büyüdüğünde tüy problemi olmuyormuş deneyen var mı ? Birde nereden orjinalini alabiliriz ?
Esoo0698 mervetanhan Babama küçükken babanem göğsüne ve koltuk altına sürmüş 😁 Koltuk altında çok az tüylenme var ama göğsünde sıfır kıll ne kadar doğru bilemem 😁
Gizoos mervetanhan hahaha ya bu benim lisedeyken duyduğum bir konuydu arkadaşımız birinde hiç tüh çıkmazdı annesi karınca yağı yumurtası sürmüş demişti şuan karşıma çıkması garip geldi🤣
Btky mervetanhan bende uzun zamandır bunun arastirmasindayim.. Trendyolda tala diye karınca yumurtası yağı var yorumları da gayet iyi bebeklere kullananda varmış..
Gullll35 mervetanhan yenidoğan bebeğin derisi çok geçirgendir, sürülen yağlar havale geçirmesine kadar neden olabilir..
mervetanhan Esoo0698 eskilerden gelen nir şey o zaman iyimiş ☺️ Nerden orjinalini bulabiliriz acaba 😅
mervetanhan Gizoos vallahi bana da garip geldi bende deniyen varsa sormak istedim bulursam orjinalini yaparım ☺️ Biz yandık çocuklarımız yanmasın 😅
Gizoos mervetanhan vallahi doğursa kesinlikle yapmalıyız ilerde bizde çok dua ederler ama benimki erkek inşallah ikinci kız olursa denerim🤣
mervetanhan Gizoos benimde erkek ama ben yine sırtına koltuk altına ve kasıklarına sürmeyi planlıyorum ☺️ İlerde oğlumun karısı bana dua eder 😅
Eczmery123 Gizoos bence erkeğe de gerekli. Eşimi evlendikten sonra tüm vücut lazer yaptırdım kıllar azalsın diye. Zaten isteseniz de sıfır kil olmaz. Rahat ettik 😄
Gullll35 mervetanhan çocuk hemşiresiyim gerçeğini dahi bulsan önermem.adaçayı yağı rahatlatıyormuş bebek rahat uyuyacakmış diye ayaklarına sürmüşler bebek havale geçirdi.