Kızlar merhaba burda bende sizler gibi gebeliğimi şafak saya saya geçirdim şimdi sıra geldi doğum hikayemi anlatmaya 😍😍 gebeligimin ilk 5 ayı mide bulantılarıyla berbat geçti tam bitti rahatladim derken mide yamalarım başladı o mide bulantısı kadar kötü değildi ama rahatsız ediciydi ben ne zaman rahat edicem diye diye gebeligimin son zamanlarına yaklaşıyordum kontrollerimde oğlum hep makat duruştu hiç ultrason da görmedik kendisini 🤗😇 doktorum ve benimde kararımızla artık tehlikeli suyunda azalıyor ve pozisyonu değişmez yeri daraldı dönemez diyince sezeryana gün verdi 38+6 oldugum gun alacaktım kucağıma ✌ sabah erkenden hastaneye yatış yaptık güle oynaya hemşireler geldi beni hazırladılar bebeğin kıyafetlerini de verin dediler ameliyata gircegimden degil o an heycanlandim kokusunu duycaktim 9 ay hasret kaldigimin 😇 eşim çok telaşlı ve heyecanlıydı bekleyin dedim beni bekleyenlere birazdan oğlumla geliyoruz 😍😍 gözleri doldu herkesin kendimi zor tuttum aglamicktim girdik ameliyathaneye çok tatlı bir anestezi uzmanı karşıladı hemen belden bir igne yaptı hiç hissetmedim yattım sedyeye doktorum geldi uyuşmam oldu 2 3 dakka içinde 5 dakka içinde de oğlumu gördüm allahım o nasıl bi duygu şükürler olsun dedim yikanip yanıma geldi nasıl sakin nasıl güzel 💕💕 odamiza çıktık herkes o an ağladı babasıyla tanıştı çok güzeldi 👪 hemen emzirdim ilk sütüm gelmedi göğsümü sağar gibi yaptım sürekli damla damla gelmeye başladı 3 4 saat sonra ama hep emzirmeye çalıştım vazgecmeyin kizlar sezeryan olunca süt gelmiyo diye bisey yok vazgeçmeyin 6 saat sonra biseyler yiyip içtim ayağa kaldırdılar o an biraz zordu ama sonrasında sabaha kadar yürümeye çalıştım ağrılar oluyor tabi kızlar hiç abartılacak gibi bişey yok bebeginiz öyle güzel ayakta tutuyo ki 😊sabah doktorum geldiğinde ben tek başıma ayakta gezinirken karşıladım çok iyisin bebegimzde iyi taburcusun dedi sanki dünyalar benim oldu evimize gidiyorduk artık iki kişi girdiğimiz o odadan 3 kişi olarak çıktık 😍😍 3 günde çok çok iyiydim rabbim herkesin yardımcısı olsun kimseye kulak asmayın çok güzel bir duygu şimdi hem yazıyorum hem oğlumun uyuyuşunu seyrediyorum 🤗💙 herkese hayırlı doğumlar 💕