KkubraOz Haftama giriyorum bende kabızlık sorunu var 1 haftadır ne yaptıysam çözemedim. Karnımda şişkinlik var sizde de oldu mu ? Olduysa nasıl çözdünüx? Sizin hamileliğiniz nasıl gidiyor hadi gelin sohbet edelim 😍
zeyneb_ KkubraOz masaAllah bende 9+3 ama dr. geriden aliyo 8+ 6 . kabizlik yok. evde yapilan alma falan sireleri icin .meyve tuketin bir de gavali biliyomusunuz ne ? ondan yeyin
t_tgc_ok KkubraOz kayısı denediniz mi ben kayısıyı duya atıp suyunu içiyorum sonra da kendini yiyorum kayısı gün kurusu ama sarı değil
-Bicibici- KkubraOz kuru olarak besleniyor olabilir misin canım? Yediklerine dikkat etmeye çalış bol sıvı tüket. Yemeklerinde sulu yemek olsun.
KkubraOz Gizem_34 doktoruma söyledim vermek istemedi şurubu oda kayısı önerdi ama geçmedi yemek yediğimxe patlıcak gibi oluyorum bi anda şişiyorum az yiyorum yağlı filanda yemiyorum ama yine de böyle oluyor
t_tgc_ok KkubraOz 4-5 saat bekletiyorum ama sarı kayısı olmasın kükürtlü o yemeyin bile hatta gün kurusu olsun bence en faydalısı o
Mihree3 KkubraOz bende aynı senin gibiyim suyu çok az içiyorum o yüzden olduğunu düşünüyorum bu gazların
Eda115354 KkubraOz kabızlıkta en önemlisi su. Ve kuru gıda tüketmemeye çalışın. Ben mide bulantımı bastırmak için kraker yiyip durdum bi ara hep kabız oldum. Çorba sulu yemek tüketin ve su krakeri de azalttım. Başka yol bulamadım 🤷🏻♀️
Crnbdk 8+4 ile bizde yolumuza devam ediyoruz , bende yemek yediğimde aşırı şişkinlik hissediyorum henüz bi çözümünü bulamadım az ve sık yemeye çalışıyorum bol su içiyorum , birde bol hareket önerisi olan varsa söylesin nolur ☺️
KkubraOz Crnbdk ya maşallah 😍 ben yürüyüş yapıyorum şişkinliği azaltmak için yeterli olmuyor çok ama egzersiz için daha zaman var sanırım bence başlıcam tutunma zamanları daha diye korkuyorum
Eda115354 KkubraOz daha yeniyim 9+2 doktorum prilam dr verdi. O biraz hafifletti ama geçmiyor mübarek 🥵 iştah da sıfır ama acıkma hissi var tuhaf yani. sadece yediklerimi çıkartmıyorum tek artım o.
eslemmesilaa KkubraOz bzdede basladı kabızlık meyveyi sıkıp içiyorum kayısı tüketiyorum ama zor çıkıyorum bu seferde gaz oluyo karnımı ağrıtıyor😌
KkubraOz eslemmesilaa galiba hepimizde aynı sorunlar var ben her sbaah portakal mandalinayı sıkıp içiyorum kahvaltıda ona rağmen böyleyim. Probiyotik yoğurt tüketiyorum o biraz iyi geliyor bide kefir önerdiler onu henüz içemedim
KkubraOz Eda115354 yaa bende de hiç bulantı filan olmadı inşallah bi an önce geçer de rahat edersin sende