Nurcihn Kızlar Sami ulusa gidenler yazabilirmi elif Yılmaz’a giden varmı iyi doktormu birde sezin oral yildiz var hangisi iyi gidenler yardımcı olursa çok sevinirim
Saremablaolacak Nurcihn meraba… sehir hastanesine bir kere gittim tekrar doktor arayisindayim …ben de bekliyim burda….
CansuAlmila Nurcihn ben 2018 de kızımı orda doğum yapmıştım Tolga diye bı bey vardı ona gidiyordum çokta memnundum ama doğum normal doğum olduğu için doktoru görmedim bile Tuğçe diye bı ebe vardı çok ilgilenmisti benimle çok sevmiştim onu aklımda kalmış :)