Imranesma Merabalar. Bişey sormak istiyorum sizlere. Bugun kontrole gittiğimde alttan muayne yapması gerektiğini söyledi doktor. Zaten bunun düşüncesiyle gitmiştim cok kasıldım. O ittikçe ben geri çektim ve kanama oldu. Sadece ben miyim acaba bu kadar korkup stres yapan sizinde başınıza geldi mi 😔
Gamzecvk52 Imranesma valla 4 kere altdan muane oldum benim doktorum mükemmel o zaman hiç birşey hissetmedim
Bireylulmasali Imranesma ben d çok kasmıştım kendimi kanamam olmuştu zaten vajinismus geçmişim var o yüzden sanırım
melissasarikan Imranesma ben 2 kere oldum çok berbat bişey bende hep kendimi kasarım ve çok agrı yapıyo 🥴
Imranesma Bireylulmasali bana da sordu vajinusmus musn diye hayır dedim. Fakat içeri doğru ittirdikçe sinirimden ağlamaya başladım 😐
bgmclk11 2 kere oldum birinde çatı Muayenesi kendini kasmadığın sürece acı falan hissedilmiyor, yeterki kendini kasma muayenede rahat olmaya çalış acı eşiği herkesin bir değil ama o an başka şeyler düşünmeye çalış 🙏🏻
Imranesma Tugba1421 5 haftalık. Ultrasonda görünmedi yine kendimi kastığım için. Halbuki geçen hafta gittiğimde direk görmüştü.
NefesDeniz Imranesma Ben hamileliğimin ilk 2,5 ayı alttan muayene oldum. En ufak bir acı ağrı sancı hissetmedim. Evet birazcık sinir bozucu bi muayene şekli belki ama acı asla olmadı. Çok kastığınız için olmuştur belki kasmayın kendinizi
Imranesma NefesDeniz ben biraz panik yaptım daha ne olduğunu anlamadan eline alıp yapınca birden kasıldım ister istemez acı vermiyor evet ama işte ne bileyim insan bi panik yapıyor :)
NefesDeniz Imranesma Doktorda önemli biraz çok haklısınız yani dediğim gibi sinir bozucu bir muayene şekli ama doktor ne kadar kibar ve anlayışlı olursa o kadar kolay oluyor☺️
berus Imranesma bende bu akşam nişanim geldi doktor muayene etti bu yüzden. Ben bu şekilde bilmiyordum bildiğin parmakları ve bastırdı 2cm açıklık var dedi ve şuan sızlıyor. Catim da darmis sezeryan olcam
Gizemceylan Imranesma az da olsa canı yanıyo insanın ama rahat olmaya çalıştım ben bi kez oldu bidaha olmadı