Morphi Merhaba guzell anneler ve anne adaylari ben bisey daniscaktim, 12+5 im ve doktorum vitamin vs. Vermedi omega verdi bitek, doktoru sorgulayacak degilim ama etraftakiler sorunca benimde kafama takildi. siz kullaniyo musunuz ?
Mutiess Morphi evet bende kullanıyorum omega 3 zaten içinde bütün vitaminleri barındırıyor. Ocean mummy kullanıyorum balık yağlı
Biryigitannesi Morphi canım genelde 3 aya kadar sadece folik asit sonrasında vitaminlere başlıyorlar bn 20 haftadan sonra başladım vitaminlere doktorun seni yönlendirir bu konuda içini ferah tut sen
snglysl Morphi Merhaba bende femix omega kullandım. Bulmak için 10 tane falan eczane gezdim fakat sipariş üzerine getirdikleri için 1 gün beklemek zorunda kaldık. Femixi kullan folik asit almana gerek yok içinde var dedi. 13. Haftada ise kestik femixi. Haftada 1 gün alsan yeter dedi.
Elifbc Morphi olabilir vitamine ihtiyacın yoktur vermemiştir ben 25. haftada başladım vitamin içmeye. Doktorlar ihtiyaca göre veriyor herkes aynı olmak zorunda değil.
Arslaninannesi Normal canım beni vitaminlere 20 haftada başlattı ama oncekik folik asit kullandım zaten baya sonrasında bana balık yağı demir ilacı D3 verdi
Morphi Arslaninannesi evet bende en erken 20. diye bildigim icin bisey de denmiyo iste sizde yasamissinizdir bu durumlari 🙈🤣
Morphi Biryigitannesi evet folik asit bastan beri kullaniyorum bide tsh im yuksek levotiron kullaniyorum tesekkur ederim 🙏😍😍
Elifbc snglysl bende efamom kullanıyorum ilk alacağım zaman bir günde 8 eczane gezdim bulamadım. Siparişle getirdik sonra internetten almaya başladım hepsi buradadan sipariş ediyorum bitmesine yakın 2 3 günde geliyor kargo. Ben hala kullanıyorum 30. haftadayım her gün 1 tane içiyorum.
Morphi Elifbc evet bunun bende farkindayim doktor ne derse onu uyguluyorum ama birden fazla kisi sorunca danismak istedim yazdigim uzere :)
snglysl Elifbc Biz haftada bire düşürdük. Almana gerek yok dedi. Bu ay sonu kontrole gittiğimizde gerek duyarsak magnezyuma başlaya biliriz dedi.
Elifbc snglysl her doktorun yönlendirmesi farklı oluyor doğrudur, ben ilk 18 haftaya kadar folik asit aldım her gün sonra efamoma geçtik omega3 ve multivitamin o da. Son bir aydır da magnezyum demir ve d vitamini alıyorum her gün 😊 artık alarm kuruyorum hangisini içtim hangisini içmedim unutmamak için 😊
snglysl Morphi Banada istersen içmeyebilirsin dedi. Her doktorun görüşü farklı. Bende şimdi korkmadım değil aslında.
Elifbc Morphi haklısınız herkes bir şeyler söylüyor şu ha ikilik döneminde maalesef ister istemez insanın kafası karışıyor :)) Halbuki herkesin deneyimi farklı oluyor her doktorun kişinin hamilelik sürecine göre yönlendirmesi farklı oluyor ama bizim toplum kişisel deneyimlerini başkalarına dayatmayı çok seviyor🤷🏼♀️