Nurdan7478 Kızlar 7 haftalık hamileyim. Böbreğimde de taş var ara ara nazlı nazlı ağrıyor ama çokta sıkıntı vermiyor şuan için. İlerisi için korkuyorum. Benim gibi sıkıntısı olan var mı?
yarennida1919 Nurdan7478 32.haftamdayım halâ çekiyorum inan çok zor bebek büyüdükçe dahada baskı oluyor.Bu sebeple sağ böbreğimde büyüme meydana geldi ,erken doğum riski çok oluyor .Doktorunla görüş canım ona göre yol belirlersin .