Billia Ben göbek bağı düşene kadar giymesi için yandan çıtçıtlı üstlerden aldım anvelop olarak geçiyor ama alttan çıtçıtlı değil iç dış zıbın olarak satılanlardan yenidoğan sonrası içinde HM den tulumlar aldım,alt üst body takımlar aldım, iç beyaz çıtçıtlı body aldım ebebekten, patikli altlardan altım tulumların içine giydirmek için, yarım kundak için penye battaniyelerden aldım 3 adet,5-6 tane müslin aldım, philips avent emzik , penye yelekler aldım, ağız mendilleri yaptı ananem ince tülbentten.. Bübchen şampuan ve pişik kremi aldım. Biberon yine avent cam yenidoğan aldım. Chicco buhar makinesi aldım, mukabo ahşap ana kucağı aldım, Bimden reflü yatağı aldım. Şimdilik aklıma gelenler bunlar 🥶