Ben baştan beri bigün kullansam iki gün kullanamadım hep unutuyorum sabah aç karnına içmem lazım ama kahvaltıdan sonra aklıma geliyor bende içmiyorum bide decavit var hamileliğin başında 1 kutu vermişlerdi yarısı duruyo 34 haftalık olduk bakalım neler olacak :)