24+3 teyiz daha çok kıyafet almadım yeğenimin hiç kullanılmamış ürünleri vardı onları ayırdım güzelce son zamanlarda almayı düşünüyorum bebeğin kilosuna boyuna göre çünkü yeğenimde aldıklarımızı hiç kullanamadık küçük geldi akıllandık o konuda 😅 Park yatağımız beşiğimiz mama sandalyemiz yorganımız battaniyelerimiz yastıklarımız kişisel malzemelerimiz kremlerimiz havlularımız hazır şuanlık bebek arabamız eksik onuda indirimi bekliyoruz😁