Selam kızlar cuma günü kontrolümüz vardı bebeğimin boynuna salık bir kordon dolanmış beyne giden akımda bi problem olmadığını söyledi doktor nstye göre doğuma alabilirim ama dedi bi sıkıntı cıkmadı şükür bugün tekrar hastaneye çağırdı baktı kordon hala aynı durumda cumaya tekrar randevu verdi cuma günü 38 haftalık oluyorum çok tedirginim bebeğimin boynunda kordon varken sizce cuma günü konuşup doğuma başlanmasını söylemelimiyim bu tip durum yaşayan var mı ?