Merhaba sevgili anneler♥️♥️ 23+4 haftalık hamileyim. Göğüs uçlarımda herhangi bir akıntı olmamasına rağmen sarı bir katman var çatlak çatlak duruyor hassasiyet aşırı fazla ama ağrı gibi değilde enteresan bişe 🙄 bu göğüs ucundaki sarı katman çıkacak mı doğum yaklaştıkça? Lansinoh ve mustela krem sipariş ettim şimdiden kullansam toparlar mı sizce? Emzirirken zorluk yaşar mıyım tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ☺️ hepinize sağlıklı mutlu günler diliyorum ♥️♥️