BezelyemiBeklerken Kızlar merhaba haftaya doktor kontrolüm var 3 aylık olacagım inşallah doktoruma da danışacağım sizlere de sormak istedim istanbul adana arası 10 saat sürüyor arabamızla gitmek istiyor uzun yolculuk olacak gebelikte bir sakıncası varmıdır acaba ?
mom44 BezelyemiBeklerken bana doktor sıkıntı olmaz dedi malesef ben gitrim gitriğim hafta bebeğimi kaybettim onfan drğildir dedi sağlıklı bebek her şekilde tutunur dedi ama insan tekrarına korkuyo canım yine danış doktoruna ilk 3 ay riskli fedi doktorum sonra sıkıntı olmaz demişti
Lina998820 BezelyemiBeklerken ben 6 ayıma kadar Erzincan Trabzon arası gidip geldim günü birlik bir zararı olmadı ama şahsi aracımızla gittik bir problem yoksa düşük falan srninde gidebilirsin
e_doga Ben o aylarda hem uçak yolculuğu hem de uzun yolculuk yaptım ama doktoruma danışarak yapmıştım doktorunuz onay vermeden bence siz de yapmayın
Sb123 Bende sakaryadan trabzona gittim hiç sorun olmadı arka koltukta uzandım genelde ayaklarımı hiç sarkıtmadım ne şişlik oldu ne rahatsızlık çok rahat bi yolculuk geçirdim
Almilaaa Ben istanbul Ankara Adana arası devamlı git gel yaptım çok şükür sorun olmadı tabi doktorumun onayıyla yaptım. Hem otobüs hem uçak yolculukları yaptım.