Antalyali Böbrekde bu sıkıntı olunca epey moralim bozuk daha yeni öğrendim hamile olduğumu sizde de var mı bu tip sıkıntılar daha yeni öğrendim ama şimdiden doğum yapmak korkutuyor ya normal doğum olursa çok korkuyorum
Rozalinda Ben de atnalı böbrek değil de pelvik böbrek var. Yani böbregımın biri olması gereken yerde değil aşagılarda. Şimdilik bi sıkıntısını yasamadım,insallah bşy olmaz