LinaLeylaFerhat Merhaba guzel anneler sonunda bebegimin adını kararlaştırdık 💕💕💕ECE LİNA 💕💕💕 şimdi hediyelik yaptrma zamani sizler neler yaptrdiniz dagitmak icin gorseleri veya linklerini paylasir misiniz fikir olsn bizede tskler 💐💐💐💐🙂🙂😍
Azrabetulunannesi LinaLeylaFerhat ben hem hediye olsun hem kullanışlı olsun diye gazoz kapağı açacağı magneti yaptırdım 50 tanesini 100 liraya kargoyla birlikte https://www.hizliresim.com/sGFZBL
Azrabetulunannesi momteacher canım geldi kargom çok kaliteliler tavsiye ederim ben kısa yazdırdım sen üstüne istediğini yazdırabilirsin