Duygus97 Kızlar İstanbul esenyurt ta oturanlar hangi hastaneye hangi doktora gidiyorsunuz? Devlet hastanesine gitmek istiyorum ama ultrason kağıdı veriyorlar mı? Cinsiyet söylüyorlar mı? Bilgili olan varsa yorum yapabilir mi lütfen teşekkürler 🤗 😍
BerrusMom Duygus97 reyap hastanesinde Berçem hanıma gidiyorum canım devlet hastanesinden bir bilgim yok🥰
Aserpil Duygus97 esencan Melih bestere gidiyorum memnunum. Bir kere devlete gittim ultrason görüntüsü fln vermedi bana. Birde çok üstten baktı. O ay hastaneye gitmey dedim ama muayene tatmin etmedi beni gittim tekrar kontrole
paradiseeeeee Duygus97 medilif Beylikdüzü Selda Hnm gidiyorum 135 TL muayane ücreti buralardaki en çok gidilen hastane baya insanalr memnun tavsiye ederim ben çok memnunum devlet Hastanesi ultrason kağıdı vermiyor sallamadayım bakıyor Bakırköy kadın dogum ama bilgi bişş anlatmıyor ama benim doktorum herşeyin sen sormadan tek tek anlatıyor senin doktora soru sormana gerek yok o olanı ve olabilecek herşeyi anlatıyor o yüzden medilif Selda Hnm tavsiye ederim
Duygus97 Cnsemrh muayene ücreti ne kadar acaba ben en son 2020 başında Süreyya hanıma gitmiştim pek memnun kalmadım
Sevgiinur Cnsemrh Esencana gitmek miii😐 Orda bi kadın doktor bana asla bebeğin olmaz prolaktinin var o bu diye beni baya bi korkutmuştu. Arkadaşımın yengesinin doğumunda çocuğun kolunu kırmışlar ve çocuk sakat şuan Allah muhafaza
Sevgiinur Cnsemrh yani sizin doktorunuz nasıl bilmiyorum ama o hastaneden hiç iyi şeyler duymadım görmedim
Cnsemrh Sevgiinur ahmet beye yıllardır bekarlığımdan beri gidiyorum aile doktorumuz gibi oldu hiç bi yanlış teşhisini bile görmedim duymadım
Duygus97 Sevgiinur hangi doktor acaba benim de hamile olduğumu anlamamıştı Süreyya diye Bi bayan doktor
Duygus97 BerrusMom oo baya varmış ya ama sizin gittiğiniz doktoru daha önce de duydum değiyor sanırım fiyatına göre
Duygus97 Aserpil ya ben de doktor ayda 1 kontrole çağırıyor diye devlete gideyim dedim ama sanırım şimdi de muayene etmeden önce virüs testi yapıyorlarmış o yüzden gitmekten vazgectım randevu bile almıştım ben Bi de sırf ultrason görüntüsü için istiyorum bu haftalarda hiç ultrason olmayacak bebeğimin 😂
Sevgiinur Duygus97 vala canım 1 seneyi geçti kim olduğunu bilmiyorum orta yaşlı bi kadındı . Danışmanın karşısındaydı odası . O zamana döllenmem varmış görünmedi bir şey şuanki kendi doktoruma gitmiştim çok beğenmiştim doktorumu ona devam ediyordum nu prolaktin için ertesi hafta gittiğim zamana kese oluşmuştu . raporları o doktorun suratına atmak istedim ama yapmadım
Aserpil Erdem2121 2020 de normal 2,500 sezeryan 3000 dendi ama isteğe bağlı fln onu bilmiyorum ya. Tabi yeni yıl yeni zamlar bakalım ne olcak
paradiseeeeee Duygus97 çok yoğun randevuyu 3 ay sonraya veriyor ama beklemeye değer bekle mutlaka git sonraki randevuları kendisi veriyor zaten
Duygus97 paradiseeeeee cidden mi 😂 o kadar yoğunluğa öyle güzel ilgilenmesi çok iyi yarın arayacağım hastaneyi 😊
paradiseeeeee MerveBostann elbette bende çok bekledim ama aldıma deydi şimdiye kadar iyi Allah mahçup etmesin sormadan kadın herşeyi güzel güzel anlatıyor daha ne olsun