elo20 şafak tıp merkezi sanırım. Arkadaşım iki gün önce doğum yaptı orda sezeryanla. Korktum birazcık ama doktorla alakalı sanırım birazda. Başka bir bayan doktora gidiyordu kendisi suyu bitmiş kanaması başlamış daha 3 haftası vardı ve acil ameliyat oldu 2 gün oldu doğum yapalı. Herkes bir şey söylüyo arayışa girdik mecbur.