Nsannannesi momy853 öğrenemedim 😕gittim bugün kordonu bacak arasında goremiyorum 3 gün sonra yine gel dedi ama gitmeyi düşünmüyorum kısmette ogrenmek yokmuş demekki
BusraVeli Tulay01 Doktor demedi canım kız diye çin takviminden ben hesapladım kız çıktı 13 haftalıkken erkek olduğunu öğrendim
minisinannesiiii Bende çıkmadı 2 kez baktim belki yanlış yapmışımdır diye 2.sinde de kız çıktı ama oğlum olcak Allah izin verirse 🤲❤
3u_1arada Busraboluk tabiki herseyi Allah bilir ama benimki de dogru cikti erkek cikti oglum olucak insallah