Kbr06 Gulbahar3535 bende de avent var ilk bebeğim küvezde kalırken almıştım ama çift olandan pek verim alamadım tek tek kullandım hep
Yeniden Gulbahar3535 ilk bebğimde lansinoh manuel aldım. Hiç kullanamadım. Sonra avent aldım elektrikli çok iyiydi. 7 sene ara verince bozulmuş durduğu yerde. Arkadaş tavsiyesi üzerine mamajoo aldım. Biberonları filan avent ile uyumlu. Kullanmadım henüz ama iyi gibi. Usb girişi var heryerde kullanılabilecek gibi. 😀😀