Kızlar ilk bebegimde ayda bir 15 günde bir bolge bölge kızarma kaşınma kabarma oluyordu dogum yaptıktan sonra baya arttı 2.5 senedir gitmediğim doktor uzman öğretim görevlisi dktorlar bitkiseller kalmadı hatta artık iyice yorulmuştum kim ne derse yapıyordum ocaklar falan dediler oralara da gittim nafile sonra dermatolojide ayda bir iğne yapılıyormuş en son çare olarak onu verdiler 3 ay yaptırdım sonra muayene vardı coronadan dolayı iptal oldu derken 2 ay geçti ve son 2 ayda bende küçücük bir kabarma bile yoktu bu arada hamile kalmışım sağlık ocağından verilen kan ilacını sadece 1 kere kullandım sabaha gözlerim göz kapaklarim hani kabarmayan bir karış yer kalmamıştı tüm vücudum kabardı tanınmaz haldeydim meğer kan ilacı tetiklemiş şimdi her gün zyrtec diye bir ilac var onu kullanmak zorunda kalıyorum benim gibi geçmek bilmeyen kurdeşen rahatsızlığı olan ve hamile olan varmı biraz uzattım ama artık çok yoruldum biraz içimi dökeyim dedim birde 2.5 yaşında bir oglum var bana ihtiyacı var ilgilenemiyorum.