Ben uyurken kaşımışım belli ki kendimi 2 yerimde var bikini bölgemin hemen üstü 36+3 üz , 2 hafta filan oldu çatlaklar da hiç yoktu :/ ben badem yapı sürdüm bol bol , doktorum da özellikle çatlakların üzerine sarı sıkım kantaron yağı sür dedi bilginize ,