Alfabetaa Kızlar nişanınız nasıl geldi sizin. Az önce wc gittim çamaşırda bişey varmıydı görmedim koyu renkli oldugu için🤷♀️😂 ama wcde sanki kahverengi bişey aktı. Emin olamıyorıum camaşırda bişey görmedim için eğer nişansa devamı gelir mii ?
Egeeren Alfabetaa nisan gelmis olabilir 😌 goremedin tam galiba pecete koy istersen belki devami gelir lekelenme seklin de emin olmus olursun
EB1661 Alfabetaa bende 37+2yim 2 haftadır nişanı gelir diye peçete koyuyorum ama hala bişey yok durim şurdada bende aydınlanırım belki
monaroza Alfabetaa 36+2 de gelmişti benim çok afedersiniz şeffaf bir akıntının içinde kan parçaları vardı peçeteye de geliyor zaten yoğun bir akıntı olduğu için sizin de gelir yakındır 😊
Alfabetaa EB1661 artık bu zamandan sonra gelir gelsede sanırımm 37den önce pek gelmiyor. Bende 37+2deyimm günler geçmşyor resmen :)
monaroza Alfabetaa Yanii sonrasında lavaboya gittiğimde ufak bir parça daha görmüştüm bide ben ilk görünce doğum mu olacak diye korkudan hemen hastaneye gittim orda çatı muayenesi yapılınca da hala geliyor nişanın dedi ebe o yüzden diyorum gelebilir yani birkaç parça daha eğer nişansa 😊
Mnevvr53 Alfabetaa bende kahverengi nişan gelmişti böyl subuksu gibi kati gibi sonra doktora gittim 2 santim acikligim tansiyon ve idrar enfeksiyon yuzunden 37+2 dogum yaptim