Tontik çok ciddi tartışmalar falan yaşanmıştı ya, ciddi ciddi sigara içip bunu savunuyorlardı. Savunanları da lincliyorlardi.
Ama günde 5 sigara içen doktoru izin veren kişi şeker testi yaptirmamisti . O olaydan sonra bu forumdaki çoğu şeye bakış açım değişti. Insanlar çok boş.