Polikistik over sendromu kisti vardi bende. Gittiğim bi doktor. Senin çocuğun olmaz dedi. Tabi tek doktora gitmekle kalmadım. Özel bi muayne ye gittim. Ordaki doktorum tedavi ile olabileceğimi söyledi. Ilaç tedavisi olmaya başladım. Nisan 2020 de olduğum yerde tek bi eczane olması dolayısı ve ilacin olmamasiyla ilaç alamadım. Akışına bıraktım. Eylül ayında hamile kalmisim ve bunu çok ama çok sonra fark ettim. Çok şükür bebeğim olacak Insallah
Hanimlar polikistik kist le hamile kalanlar varmı. Var sa ise bi sıkıntı olmaz demi. Doktorum bi sorun olmaz dedi ama yine sizlere de sormak istedim .