Dün bianda idrarımı tutamadm bebeğin suyu geldi sandım ama girtik doktora suyu herşeyi normal dedi kanımda enfeksiyon çoktı bundan olabilecğini söledi antibiyotik iğne yaptı ama çok rahatsz edici bi durum tutamıyorm tuvalete zor yetişiyorum varmı yaşayan