Arkadaşlar,
17 haftalık hamileyim.
2 gün evvel hafif kanlanma gördüm.
Hemen acile gittim gece 3 gibi. Acildeki Doktor alttan parmagnı ile baktı ve enfeksiyon var dedi.
Bebegn kalbi atıyor dedi. Tansiyon ölctü.
Kadın doguma cik en kısa zamanda dedi.
Bende bugun gün icinde wc den cikinca özel bölgemi sildim peceteye yine kan geldi.
Enfeksiyon dedigi mantar gibi bsey akıntı yogun yogurt gibi bir akıntı bunun icin mixovul fitil kullanıyorum yarın sbaah kontrolum var ama icim icimi yiyor.
Kan gelmesi beni cok korkuttu tekrar.
Bu durumu yasayan oldu mu? Yogun bir kanama değil elhamdülillah.
Ama peceteye silince geliyor ara da bir.
🤔🤔 Basına gelen var mi acaba. 17 hafta olunca korktum bayaaa.