Happylif3 Mtlu Ben spinal olanlardanım. Herkesn ağrı eşiği farklıdır tabi ama benimki çok çok iyi geçmişti, ağrısız. Hızlı bir iyileşme süreci. Sizinde öyle oldu mu? Ben ikinciyidw şimdi öyle istiyorum
Mtlu Hafise canm hastneden çıkarken pansuman yapıldı üstü kapatildi bugun yine pansuman yapildi yarn su geçirmez bant koycam dusa gircem :)
Mtlu Happylif3 spinal oldu benmde canm :) şükür cok rahattı sonrasında ağrıdan cok yanmam olmustu suanda da yanıyor
Hafise Mtlu ayy ben korkuyorum hep mesela kayar mıyım yıkanırken kanama olur mu ay paranoya oldum iyice