Taze_hamis Merhaba arkadaşlar, çikolata kisti olup biosteron kullanıp hamile kalanlar var mı? Yada biosteron kullanıp işe yaradığını fark eden oldu mu aranızda yumurta sayısı artması gibi.. cevaplarınız çok önemli benim için :(
Papatya6 Taze_hamis biesteronu ben asla tavsiye etmem beni yedi bitirdi resmen. Lütfen bir profesöre görünün biesteron yerine doktora sorun statera plus kullanın yumurta kalitesi için benimde fsh 17 lerdeydi. Başka doktora muhakkak gidin. Ben 3-4 ay kullandım beni bitirdi resmen . Saçlar sıcak basmalar stres krizler .
Taze_hamis Papatya6 benim fsh 9 amh 089 tüp bebek denedik tutmadı. Doktorum 2 ay biestoron kullanmamı söyledi 2 ay, sonra yine tüp bebek yaptıracağız 🤦♀️😞
Taze_hamis Axy68 evet Kayseri’de oldum canım tüp bebek. Biosteron un bi faydası oldu mu bilmiyorum sanırım olmadı. Çünkü zaten 5 6 yumurtam oluyordu. Gene 5 6 yumurta çıkmıştı . Yumurta sayısını arttırıyormuş
Axy68 Benim amh 1.098 ilk tedavide 3 yumurta çıktı malesef döllenme olmadı hiç bu sefer biosteron ve en vitaminler kullanıyorum işte bakalım
Taze_hamis Axy68 canım benim Allah yar ve yardımcınız olsun İnşaAllah 🙏 benimde ilk tüp bebek denemem olumsuz oldu sonra biosteron kullandım 2 ay sonra bidaha başladık tüp bebeğe tutmuştu belki onun faydası olmuştur tutmasında. Yada histeroskopi hgs çekinmiştim ekstradan çizik atılmıştı rahme. Rabbim sana da bu denemende hiç ama hiç yorulmadan nasip etsin İnşaAllah canım. Rabbim kimseyi yormasın bu yolda.