Hanımlar 35+5 günlük hamileyim bugün doktor randevuma gittim ve doktor 10 gün öncede göbek çevresi büyük demişti bugün gene dedi bu neye yol açar ne olur yani dedim dikkat etmezsen yediklerini sezeryan olur doğumun dedi ama kilosu haftasına göre iyi de dedi bi karın çevresinden doğum şekli değişir mi sizler de olanlarda oldu mu acaba