Gamze5881 Çatlak kremi ne kullandiniz hanimlar ne zaman kullanmaya basladiniz ve ise yaradimi ben 19+3teyim daha hicbirsey kullanmadim
1demirasaf Gamze5881 ben 31+3 haftalığım. İlk gebeliğim. Şuanlık hiç çatlağım olmadı. (LİERAC)) kullanıyorum.
Ozgglt_ Gamze5881 bende incia nın karın çevresi için olan çatlak kremini kullanıyorum. Onun yanı sıra bebe yağıyla nemlendiriyorum sürekli. Ve gratisten aldığım acı badem sütünü sürüyorum yatarken 30.haftamdayım
Tugcekkkkk Gamze5881 canım 14+3teyim.bugün gittiğim doktor bana bu hafta Karun ve gögsüne badem yağı uygulamaya başlarsan iyi olur dedi. Ben de başlayacağım inşallah bakalım. İlk gebelikte de kullandım çatlagım olmadı. İnşallah olmaz yine
BiricikGamze Gamze5881 Gamze5881 Ben gece kalkip vicut losyonu süruyorum kasıliyorum cunku canim gece bi o yuzden uyaniyorum .her gun duş alirim dustan sonra bebe yagi ile guzelce masajlarim yatarkende lierac kullaniyorum 28 haftaligim simdilik iyi gidiyoruz ama belli olmuyor ki 😊
hazal544 canm ben bioil kullandım, bide badem yağı kakao yağı zeytinyağı hindistan cevizi yağı karıştırılıp kullandım, şuan 34 üm, çatlağım bir iki tane oluşmuş durumda, inşallah başka olmaz. sende şimdiden başla, ama genetiğinde varsa ne kullansan da olur
cilekreceli Gamze5881 ikinci ayda başla dddiler valla sorgulamadan başladım her sabah kalkar önce kremi sürer sonra elimi yüzümü yıkarım
1demirasaf Gamze5881 her duştan sonra vücudum nemli iken bolca sürdüm. Göğüslerim basenim karnım üst bikini bölgemde dahil 👍🏻🙃
Mucize23 Walla ben sadece bebek yagi kullaniyorum 30 haftalik hamileyim cok şükür suana kadar sadece kalcamda ince ince varis şeklinde yirtiklar war oda olur diyiyorum
Gulsenela Ben de 30. Haftadayım çatlak olmadı lierac ve Hindistan ceviziyağı kullanıyorum ama kullanmasam da olmazdı çünkü gerilmedi karnım henüz bunu hissedebiliyorum zaten belim kalındı o yüzden öyle çok gerilme olmadı ilerde be kadar büyür ne olur göreceğiz ne olur ne olmaz düzenli nemlendirmekte fayda var gerisi artık genetiğe kalmış ben de korkuyorum