Merhabalar. 25+1 haftaligim ve paniği,gerekmedikçe hastaneye gitmeyi,telaşı sevmediğim için önce fikir almak istedim. Ne zaman biraz yurusem iç camasirim çok ıslanıyor ve artık bazen hapsirinca da bacaklarımda bildiğiniz su süzülüyor. Bugün de artık yere damlalar halinde düşünce korktum açıkçası. Sizce bir sorun olabilir mi? Ne yapmalıyım?