tugce123321 Arkadaşlar doktora gittim yumurtalıkların tembel bir interfilite doktoruna görün ve yumurta takibi yapsın dedi sizde süreç nasıl ilerledi ? Olan varmı ?
oykuduru21 tugce123321 bende de yumurta tembelliği vardı 9 ay sonunda gebelik gerçekleşti, inofolic yazmıştı benim doktorum
Esraaaaa2 tugce123321 kuzum bende de var klomen vermişti doktor bana iki sefer kullandım ama bi faydasını göremedim bu ayda soğan kürüne başladım inşallah iyi gelir çoktandır uğraşıyoruz biz havuç ve incir suyunu duydum bide onu dene istersen kuzum
Elif_13 tugce123321 bendede var aynı sıkıntı fetu diye bir ilaç kullandım 5 gün yumurtanın büyümesine yardımcı oluyormuş ardından ovitrelle çatlatma iğnesi vuruldum şuan beklemedeyimm 🙏 ilk deneme olduğu için şuanlık için bişey diyemicem
Nurcaa tugce123321 benim de sorunum buydu canım pkos la birlikte yumurtlalıklarım tembeldi yumurtlamam olmuyordu inofolic kullandım 3 ay düzenli doktor gözetiminde klomen çatlatma iğnesi vuruldum tutmadı inofolic kullanmaya devam ettim ve C life bitkisel macun kullandım ikisinin de etkisiyle o ay hamşle kaldım 🥰
Burciin09 Benimde öyleydi canım yumurta geliştirici ilaç kullandım ve hamile kaldım çözümü var inşallah seninde düzelir 🙏
tugce123321 Burciin09 Şimdi interfilite doktoruna gözükcem bakalım bana ne dicekler çok teşekkür ederim hayırlı olsun 🥰
tugce123321 oykuduru21 bende gidim bakalım ne dicek doktor teşekkür ederim ☺️ Hayırlı olsun bu arada 🥰
Canan44 tugce123321 benımde çok bır farkım ben bende bu ay klomen kullandım ve yumurtalıklarım gelısmedı oluşmadı hıc ve bıde günlük 150 mg alıyordum 1 hafta kullandım ama gerçekten çok şaşırdım
aysedemirucar tugce123321 bol bol yürüyüş yapın yürüys yumurtalıkları çalıştraan en güzel egzersiz… Bol bol yürüyün
aysedemirucar Ben kaç ay klomen femera kullandm fayda etmedi baktm ilaçlar kılo aldıiurdi hemen egzersize başladım yürüyüş yaptm bisiklete bindim ama yürüyüşe çok devam ettm günde iki saat yürüdm o ay hamile giyim öğrendm✌️🤲
tugce123321 aysedemirucar teşekkür ederim bende yürüyüşe başladım bakalım ben gidince doktor ne dicek 💁🏻♀️