Kaderimm Benefit sampuandan bişey olmaz tatlım ama ben inanıyorum teyzem hamileyken gülu alıp koklamis kızının gül zamanı burnunun kenarları kızarır hep doğum lekesi der 🙈
gozde_arel Happylif3 ay bende dün çilek yedim eşime dedim ki elimi yıkamadan nereme sürersem leke olurmuş ahahah deyip güldüm al bak deneme sürüyorum bebeğimiz lekeli doğcak diyip dalgaya vurdum Allah korusun ya
Peloooo Hepimiz hamileyiz hassasız herkes istediğine inanır istediğine inanmaz alay etmeye bilmişlik yapmaya gerek yok herkes bildiği gibi yapsın yavruları strese sokmayalım 😊
buiyimi Benefit bende inanmazdım kokladım kızım da gül lekesi var doktor 1 yaşında geçer dedi geçmedi büyüdükçe büyüyor
istanbul3434 akay123 bana “bi git” diye cumleye baslamis karsisindakine saygi gostermeyen ama saygi bekleyen bir insana ben ne desem bos. Aynen vakit harcamaya degmez.
minikbaby06 Happylif3 ayy demeyin hamileliğimin başında çok çilek yedim elimi yıkadım mı hatırlamıyorum 😂