Kizlar kafam karmakarış aslinda sezeryan istiyorum ama bi yandan da o çatı muayenesini olmak istiyorum neden istiyorum çünku vicudum normal doğuma elverişli mi merak ediyorum.Bu arada aşırı korkuyorum normal doğumdan da muayenedende dedigim gibi sadece vicudum normal doğuma elverişli mi diye yaptirmak istiyorum.Doktor bu muayeneyi 36 da yapsa uygun olup olmadigim belli olur mu Bide sezeryan istedigimi söylicem ya yaparmi çati muayeneyi sizce.Umarim anlamissnzdır karmakarışık yazdım 😂