Happylif3 mugecelikkol Rennie emme kullanıyorum. Şuruplardan uzak durmak lazım. Tedavi etmiyor ilerletiyor. Özelliklede gaviscon tam bir rezalet
Serifedebiyat mugecelikkol 16+2 haftalık hamileyim. Geceleri mide yanmasından uyuyamaz hale geldim. Çok kötüydüm. Bugün dra gittim. Gaviscon şurubu verdi. Birazdan içeceğim bakalım. İnşallah geçer
mugecelikkol Happylif3 bulantım için ayrıca prilamda kullanıyorum bu yanma çok erken başladı ya normalmi ?
Happylif3 mugecelikkol Benimde erken başladı. İlerleyerektw devam ediyor. Bi aya kalmaz zaten lansora başlarım. İlk gebeliğimdede öyle olmuştu.
Ruyaruya12_ Benimde 8+3 özellikle akşamları başlayan mide yanmam var , uyuyamıyorum midem fokur fokur 😖
bircivcivannesi Ruyaruya12_ hormonlardan dolayı sindirimmy yavasliyormus canım o yüzden mide sorunu yaşanıyor yemeğinizi hafif tütün ve erken yiyin yatış saatiyle yemek arasında en az 4 saat olsun bence, benimki anca sindiriyor çünkü
Nurgullmom mugecelikkol 10haftalığız yaklaşık 1 ay önce başladi mide yanmasi yeme içmemi düzene soktum duzeldi ben ilaç içme taraftarı degilim pek fazla. Kızartmalar domates salça vs yememen gerekiyo onlar fazlasiyla tetikliyo.