Birprensannesi Kızlar 35.haftamdayim ve aşırı ödem var ayaklarım okadar şiş ki yürüyemez hale geldim 39 numara ayaklarım oldu 43 numara😭😭 ne yapmam lazım başına gelen var mi??
MasalAlparslanMom Birprensannesi çok ayakta kalıncada olur yatıncada tuz tüketimini zaten saymıyorum. Mesela suyun bile fazlasını böbrekler süzmeyip ödem yapabilirmiş. Yemeklerde knor falan kullanmayın. Çevremden aldığım duyumlar bunlar 😌Ben 33teyim henüz eski babetlerim bile oluyo çok şükür. Allah yardımcınız olsun 🙏
ygmr Birprensannesi canim aynisini yasadim ayaklarimim acisina agladim.sizlamdim.yuruyemesim digum.yaptim.hala ayniydi ama.cok.sukur 10.gum.icinde.indi.doktorun dedigi tuz yok.bol.su ama oluncada.oluo iste bastam yediklerindem.kaynakli bem cok.tursu yedim.mesela.sabirli ol.az kalmis hepsi gecio Allahin izniyle hep yuksekte tut acisini azalt.en azindan
Birprensannesi MasalAlparslanMom canim benim baştan beri erken Doğum riskim olduğu icin hep yatarak geçirdim ama bu şişkinlikler birden oldu öyle ki yürüyünce canim cok fena yanıyor 😭 umarım ödemesiz devam edersin çünkü gerçekten çok zorluyor insanı ☹