Mom26 Kızlar geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var enfexia (antibiyotik) diye bir ilaç verdi doktor gebelikte kullanılabilen bir ilaçmış sizler kullanıp iyi sonuç alanınız var mı
Momandbabyy Mom26 Maalesef pek bi bilgim yok üstte kalsın 😊. Ben bol bol su içerek azalttım enfeksiyonu çok şükür. Hala az da olsa var ama doktorum ilaç vermedi. Bol bol su iç dedi yalnızca.
Ebrubkrkyn Ben kullanıyorum sinüzitlrim doluymuş. Ağrı’dan ve burun tıkanıklığından duramıyorum. Yani tam anlamıyla etki etti mi bilmiyorum fakat daha iyi gibiyim. Klavunat kullanıyorum.