Ayseege6156 Mehmetsifa_ canım duyduğuma göre ki etrafımda olan insanlarda var 30 sn bile sürmüyor ve çok basit bi işlem acı filan yok yani kendini kasmazsan
Happylif3 Mehmetsifa_ Doktor yapmış bitirmiş bi kaç saniyede. Ben anlamadım bile. Halen bekliyorum yapsın diye. Şaka gibi🙈
BugleminAnnesi97 Momytobe o alet daha çok can yakıyor. Ama doktorun parmakları daha yumuşak ve acısız giriyor. Sonra parmaklarını ikiye açıp kontrol ediyor. Aslında doktorun eliylede alakalı bi durum . Kasmadığınız sürece acımıyor
Fatmagungor14 Happylif3 açıklık nasıl bısey dışardan bızde hıssedıyormuyuz yoksa içeride olan açıklıkmı ay çok saçma bir soru oldu😂
Busraa07 Bende geçen hafta oldum 10 sn bile sürmedi ve acı filanda hissetmedim sadece psikolojik olarak insan korkuyor ilk başta ama korkulacak birşey değil.
Ebryrdm Busraa07 34+3 haftalik hamileyim bana bu zamana kadar yapilmadi nts yede 32. Haftada basladim. Ne zaman yapiyorlar cati muayenesini? Yada neye dayanarak yapiyorlar
Busraa07 esengl_ 38.haftamda oldum ben ilk çatı kontrolümü 39.haftamda da oldum normal doğum istediğim için sezeryan olmak istemediğim için bekliyorum o yüzden her kontrolde bakıyor doktorum açılma filan var mı diye.
Happylif3 Fatmagungor14 Valla canım benim 4 cm açılmış. Ama hiç anlamadım. Ağrıda yoktu. Ama çocuk ters olduğu için spinal sezeryan oldum mecburi. Yani elleyince anlaşılmıyo demekki. Öyle olsa anlardım😄
MervErdo Parmağıyla mı bakıyo doktor kimisi de aletle bakıyo diyo benim kürtaj geçmişim var travmalıyım resmen hala hep o aletle alttan bakmışlardı kese görünmediği için aynı şey midir ecaba
esengl_ Busraa07 mesela çatın dar yine de bakar mı acilmana yoksa çatin müsait olduğu için mi bakıyor normal doğurma ihtimalin var yarın için heycanliuim bende 😃