Niye kendini strese sokuyorsun daha şimdiden olumsuz düşüncelere kaptırmışsın kendini 2 ay oldu ben transfer olalı transferden sonra normal hayatıma devam ettim hep aklımda bebeğim benimle diye düşündüm olumsuzluk asla asla aslaaaaaaa düşünmedim yapmayın böyle stresten uzak durman lazım