Ayseeelif Hdacnr ben de boyatıvam sordum. benim doktorum da istersen boyatabilirsin dedi. 32.haftamdayım
ZeynepP62 Hdacnr Doktorum söyledi 24 haftayı bekle diye ben bitkisel açıcı ve boyayla boyattım herhangi bir problem Yok şükürler olsun .
Kelebek29 Hdacnr ben kendim boyuyorum ve dibine en az değdirmeys çalışıyorum yinede ama baktığımızda ünlüler tv de olanlar mecbur yapıyor bu sizin kararınız ben yön veremem ama ben boyadım. Adını attım kutuyu ama hemen araştırıp yazıcam