Adem kayınbabamın adı esim evin bir oglu kayınbabam koy koy demedi kayınvalidem de demedi hatta kendi babanın adını koy istersen dedi esim de koysak iyi olur ama sen bilirsin dedi ama kayınbabamı cok severim kızımda kızım der baska bisey demez önüne guzel bir isim koyup koymak istiyorum sizce ne olabilir soy adımuz da kısa bisey zaten iki isim sorun olmaz yani 🥰 gelsin yorumlar